Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

μπρελοκ για το Γιαννη Σερβετα

μπρελοκ


καθημερινά η πρωινή μου συντροφιά είναι το ραδιόφωνο
και η βελόνα πάντα κολλημένη στους 897, λατρεύω Γιάννη
και οπότε είμαι κατά κει... δεν υπάρχει περίπτωση να μην περάσω για μια καλήμερα
στην αρχή πήγαινα.. γλυκά
μαφιν σοκολάτας με έξτρα γλασο, φιλιά σοκολάτας, μπισκοτακια με χρωματιστό γλασο, κορμό σοκολατένιο
άλλα πάντα μου παραπονιόταν ότι έκανε δίαιτα και... τον έβαζα σε πειρασμό
έτσι αυτήν τη φορά αποφάσισα να του πάω κάτι άλλο
χάζεψα λίγο στα διάφορα blog που παρακολουθώ και μου ήρθε η ιδέα
θα τους κάνω κάτι με χάντρες, αλλά.. τι;
θα τους κάνω μπρελόκ είπα και όλοι γέλασαν
το πήρα και λίγο.. εγωιστικά μετά
κατέβηκα στο κέντρο και άρχισα τα ψώνια μου
λίγο κερωμένο νήμα, μια χούφτα...μεταλλικά στοιχεία
εκεί κόλλησα για λίγο αλλά βλέποντας μια πεταλούδα μέσα στα κουτάκια μου ήρθε
θα του βάλω σύμβολα που τον χαρακτηρίζουν
μια πεταλούδα για τον imagin 897
μια μπότα για την αρβύλα
ένα Γ για το Γιάννης, το Β για το Βασίλης
και ένα πέταλο για καλή τύχη

τα μπρελόκ τα έκανα, τα έβαλα σε σακουλάκια και τα πήγα
και το καλό είναι ότι.. έδειξαν ότι τους άρεσαν!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου